sobota, 4 lipca 2015

‘Yummy Ice-Cream’ Emma Quay & Anna Walker (seria Friends Are Forever)



Panda, Owca i Sowa to najlepsi przyjaciele. Pewnego dnia Panda i Owca jedzą lody. Panda ma czekoladowe, a Owca truskawkowe. Oczy Sowy robią się bardzo duże i okrągłe, bo lody wyglądają pysznie, a ona nie ma ani jednej gałki. Nagle Panda i Owca ułamują końce swoich wafelków i nakładają do nich po trochę swoich lodów i… dają je Sowie! Tym sposobem również i Sowa może spróbować przepysznych lodów i to nawet dwóch smaków.

Seria Friends Are Forever to nasze najnowsze odkrycie. Książka o lodach mówi oczywiście o dzieleniu się, więc jest jak znalazł na teraz. Niestety, moja dwulatka nie lubi się dzielić. A właściwie dzieli się, ale jedynie tym co ją zupełnie nie interesuje. Książeczka o lodach trafiła w jej gust w stu procentach. Nie dość, że mówi o lodach (mniam mniam) to jej główni bohaterzy to akurat takie zwierzątka, które są aktualnie na topie u Mimi. 

Ilustracje są bardzo proste, nie zawierają prawie żadnych innych szczegółów oprócz postaci bohaterów historii co pozwala na maksymalne skupienie się na przesłaniu. Nie wiem na ile trafiło ono do Mimi, ale zrozumiała tyle, że kiedy Sowa nie miała lodów jest smutna, a kiedy ma jest szczęśliwa co przekłada się na ciągłe domaganie się przez nią lodów (no nie o to mi chodziło). Mam jednak nadzieję, że częste wracanie do ‘Yummy Ice-Cream’ sprawi, że zrozumie ona ideę dzielenia się.

Szkoda, że na zdjęciach tego nie widać, ale kolory są naprawdę ładne, jasne i wiosenne. Tylko coś mi aparat niedomaga.

Książka jest wypożyczona z biblioteki, ale mam zamiar skompletować całą serię Friends Are Forever, bo z tego co sprawdziłam w Internecie wszystkie są bardzo ciekawe i warte uwagi. 



Pozdrawiam,
Kura Mania.

Książeczkę przeczytałyśmy w ramach wyzwania GRA W KOLORY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj. Daj Kurze coś do roboty!