wtorek, 1 kwietnia 2014

Plany na kwiecień (1)








Tak, tak, zamierzam to wszystko przeczytać w kwietniu. Tak wiem, że nie ma na to szans. No ale zamierzam przeczytać przynajmniej połowę.

Od góry:
- Chandler 'The Big sleep and other novels' - przytargane z biblioteki. Jedno opowiadanie już znam. Czytałam je po polsku "Żegnaj, laleczko". Ale i tak przeczytam je w oryginale.
- Spenser "Mothers of the Novels' - wszystko przez Padmę. Przeczytałam gdzieś u niej na blogu o tej książce i zapragnęłam ją przeczytać. Już zaczęłam podczytywać.
- Swift 'Gulliver's Travels' - nie powiem, żebym miała ochotę na tą książkę, ale jakos tak od pewnego czasu mnie prześladuje, więc żeby się jej pozbyć muszę ją przeczytać.
- Auster 'The New York Trilogy' - zapłaciłam aż całe 50 pensów za nią, więc grzech było nie brać. Zresztą zamierzałam się na Usten od czasu przeczytania "Sunset Park", więc dobrze, że złożyło.
- Burnett 'The Secret Garden' - kolejna książka za 50 p. Jakieś 15 lat temu zaczęłam ją czytać i nie dokończyłam niestety, więc teraz mam okazję.
- trzy części przygód Paddingtona - czytałam już dwa tomy to i przeczytam kolejne.
- Ahern 'Thanks for the Memories' - czytam wszystkie książki tej autorki.
- Christie "Moja podróż po Imperium" oraz Thomas "Walt Disney. Potęga marzeń" - bardzo napaliłam się na te książki w styczniu, ale potem jakoś nie udalo mi się ich przeczytać, więc teraz zamierzam to wrescie zrobić.
- Aaronovitch 'Rivers of London' - z biblioteki. Znów wina Padmy.
- ostatnia pozycja jest dosyc zaskakująca, bo jest to rzecz o panowaniu Brytyjczyków w Palestynie. Jakoś mnie do tej książki ciągnęło, a że kosztowała "aż" funta to za długo się nie zastanawiałam nad kupnem.

Ciekawe ile z tego przeczytam?

Pozdrawiam,

Kura Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj. Daj Kurze coś do roboty!